About Me

My Photo
Selamber.org
Aku seorang anak lelaki dari 10 orang adik beradik.. Yang paling manja dan paling selamber.. (orang sebelah panggil pun aku buat derk je..) Aku study dalam industri engineering,, amik kos air-condition dan sekarang aku kerja dalam bidang electrical..
View my complete profile

Thomas Train Colour Big Track


Harga / Price : RM 216 RM 187
Termasuk Pos / Include Postage :  RM 226   RM 197


Tinggi / Height : - cm
Panjang / Length : - cm
Lebar / Width : - cm
Berat / Weight : 4 kg





Keterangan
  • Train ini memang panjang sangat..
  • Saya menyusun juga memang ambil masa yang lama,,tetapi apabila sudah berjaya,,.... puas sangat..
  • Train ini lebih kepada free style,, ikut suka nak susun macammana sebab kotak label memang tiada..
  • Track train ni jugak ada lagi yang belum saya smbung,, tidak tahu hendak sambung di mana lagi di sebabkan kebesarannya..
  • Banyak gambar yang telah saya upload kerana hendak membuktikan kebesaran dan kepuasan diri kerana berjaya membentuk track train ini..

Information

  • This train is very long ..
  • I was also preparing to take a long time, but when they succeed,,....very satisfied ..
  • Train is more of a free style, like want to go because the box labellayout macammana did nothing ..
  • Ni jugak train tracks that have not been there yet I smbung,, do notknow where else to continue due to his greatness ..
  • Many of the pictures I have uploaded because greatness andsatisfaction to prove themselves as able to form this train track ..