About Me

My Photo
Selamber.org
Aku seorang anak lelaki dari 10 orang adik beradik.. Yang paling manja dan paling selamber.. (orang sebelah panggil pun aku buat derk je..) Aku study dalam industri engineering,, amik kos air-condition dan sekarang aku kerja dalam bidang electrical..
View my complete profile

Stride to Walk (Scooter 2 in 1)


Harga / Price : RM 80
Termasuk Pos / Include Postage :  RM 90



Tinggi / Height :  cm
Panjang / Length :  cm
Lebar / Width :  cm
Berat / Weight : 3.25 kg


Keterangan
  • Tiada karat, tiada masalah dengan permainan ini..
  • Khas untuk kanak-kanak yang kurang berat badan..
  • Boleh dijadikan scooter @ tolak 1 kaki..
  • Perlu menarik punat di bahagian depan itu, maka ia akan berdiri..
  • Sebagai servis tambahan,, saya telah membasuh sedikit..
  • Kekurangan permainan ini ialah,, jika anda lihat di bahagian bawah tempat pemegang itu,, kelihatannya, kosong sahaja.. Kerana bahagian itu sememang nya..
  • Jadi,, disebabkan itu,, maka saya hendak jual murah sahaja...
  • C.O.D di sekitar Daerah Pontian...

Information
  • No rust, no problems with this game ..
  • Special for children who are underweight ..
  • Can be used scooter @ minus 1 foot ..
  • Need to draw the buttons on the front of it, he will stand ..
  • As an additional service, I have to wash a little ..
  • Lack of this game is, if you look at the bottom of the place holder, it seems, just empty .. Because of its parts is indeed ..
  • So because of that, then I want to sell cheap-cheap only ...
  • C.O.D around Pontian District ...

Amazon Gallery
Fisher-Price Go Baby Go! Stride-to-Ride DinoFisher-Price Stride-To-Ride LionChicco Toys 4 In 1 Ride On