About Me

My Photo
Selamber.org
Aku seorang anak lelaki dari 10 orang adik beradik.. Yang paling manja dan paling selamber.. (orang sebelah panggil pun aku buat derk je..) Aku study dalam industri engineering,, amik kos air-condition dan sekarang aku kerja dalam bidang electrical..
View my complete profile

Musical Basket Ball with Post


Harga / Price : RM 55
Termasuk Pos / Include Postage : RM 63


Tinggi / Height : 48 cm
Panjang / Length : 39 cm
Lebar / Width : 32 cm
Berat / Weight : 2.2 kg


Keterangan
  • Saya akan menjual kedua-duanya sekali langsam.. 
  • Hanya ada 1 sahaja yang masih elok,, 1 lagi berkemungkinan hanya bahagian baterynya berkarat,, maka apabila di letak batery,, ia x dapat mengalirkan arus.. 
  • Batangnya boleh laras untuk melaras tinggi rendah basket ball ini.. 
  • Anda boleh menggunakan apa saja bola yang boleh memasuki jaringnya.. 
  • Setiap bola akan dikira sehingga nombor 10 dan akan diulang kembali secara automatik..

Information
  • I will sell both slow ..
  • There is only one who is good, a more likely just the batery his rusty,but when the batery park, it can not conduct ..
  • The stem is adjustable to adjust the height lower basket ball ..
  • You can use any kind of ball that can be entered jaringnya ..
  • Each ball will be considered until the number 10 and will berepeated again automatically ..